Forum >> Szerelőműhely
GTPeti08-03-2011 13:12:41 // 33972
Múltkor írta vki, hogy a gyári cső áráért Érden rozsdamentest kapsz (szilikontoldatotkkal).
Ferke08-03-2011 13:09:39 // 33971
Foltozhatod, ha nagyon akarod, de nincs az a folt, ami mellett ne lőne ki a töltőnyomás:)))) Ideig-óráig egyébként jobb, mint a semmi + ha befoltozod, legalább nem fújnak szmogriadót a mögötted haladók:)))
Szabeee07-03-2011 22:26:35 // 33970
na ilyet még nekem sem csinált..... volt egyszer olyan, hogy ráadtam a gyújtást, minden szépen ment a dolgán, amíg indítani nem akartam... eltűnt az áram, s ameddig úgy tartottam a kulcsot, nem is jött vissza.... aztán elengedtem a kulcsot és visszajött az áram...... kellett még egy kis töltés a kis aksinak :) de volt egyszer, hogy nem kapott üzemagyagot ( szűrő tisztítás), volt, hogy szikra nem volt (gyertyacsere + gyújtótrafó csere)
Szatyi07-03-2011 22:17:09 // 33969
Nekem lehet hogy van.Holnap megnézem és jelzek neked.
biqci07-03-2011 21:32:36 // 33968
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2011 20:09:43 // 33967
ez kényelmesen fél óra :P
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2011 20:04:10 // 33966
Most miért nem árulod el a titkot hogy a stabrudat igazából kis sem cseréled csak letisztogatod fényesre, a szilent alá bevágsz gumi lapkát, a fészerből meg kihozol egy agyon használtat mutogatni mi volt a rossz? :DDD
Martin07-03-2011 18:02:59 // 33964
Hali.
Még mindig segítségre lenne szükségem. Amit ma sikerült megállapítani az a jelenség, hogy a nyújtás ráadása után zug valami (AC) majd ütemes halk kattogást lehet hallani. Természetesen továbbra se indul a vas:(( Valakinek valami ötlete?? 3 napja kísérletezek de a helyzet nem javult.
Még mindig segítségre lenne szükségem. Amit ma sikerült megállapítani az a jelenség, hogy a nyújtás ráadása után zug valami (AC) majd ütemes halk kattogást lehet hallani. Természetesen továbbra se indul a vas:(( Valakinek valami ötlete?? 3 napja kísérletezek de a helyzet nem javult.
Csöri07-03-2011 17:13:52 // 33963
A kipuffot én már le sem veszem.:)
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2011 15:03:53 // 33962
11600-tól a csillagos ég de mondjuk a TRW 16990 ami a gyári
Kareszka198407-03-2011 14:13:20 // 33961
más márkák mien árfekvésben vannak, mondjuk felső lengőkarok?
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2011 12:15:59 // 33960
felejtsd el...
Kareszka198407-03-2011 12:14:59 // 33959
első lengőkarokban ki mit mond a "DELPHI" márkáról? vagy delfi...nemtudom :)
Ferke07-03-2011 11:54:57 // 33958
Egyébként most, hogy mondod, nekem is mintha úgy rémlene, hogy legutóbb nem vettük le....akkor viszont megkövetlek, tévedtem:)))
Ferke07-03-2011 11:53:28 // 33957
Nem muszáj levenned, le is flexelheted, felxirésznél odébbhúzod, aztán ha kész, visszavarrod:) Csak a 3. cserénél már xarul néz ki a leömlő:)))))
GTPeti06-03-2011 23:12:49 // 33955
Mert keresztben elmegy a bölcső alatt.
Liquid06-03-2011 22:58:12 // 33954
anélkül elég nehéz
Szatyi06-03-2011 22:37:21 // 33953
Meg lehet csinálni,ennyi idő alatt. Nem hallotál még a légkulcsról::))))) Kipufógot minek venéd le??
András bácsi06-03-2011 21:30:22 // 33952
Elég, ha a kipuf. nem akarja magát. Máris ott az elveszett idő.
Csöri06-03-2011 21:29:47 // 33951
:-)
Pedig nyugodtan hihetsz nekem.:-)
Pedig nyugodtan hihetsz nekem.:-)
András bácsi06-03-2011 21:28:20 // 33950
Akkor is gyanús. Mondjuk gyors számítással olyan 22 csavar ki be. Mondjuk 1 csavar egy perc. Kifűzés, kenés. :)
Csöri06-03-2011 21:26:22 // 33949
A lényegen nem változtat. A gyár általa adott másfél órába akkor is belefér ha be vannak rohadva a csavarok.:-)))
András bácsi06-03-2011 21:20:50 // 33948
Azért mondom, hogy amit magad csinálsz, annál elismerem, hogy nem lehet gond a csavarokkal. De elárultad magad: kerék-le fel + 10. :)
Csöri06-03-2011 21:17:32 // 33947
Én többnyire zsírzok, pasztázok minden futóműcuccot, mert általában nekem kell szétszedni követekező alkalomra is.:-)
A 30 perc a stab ki-be szerelésre áll. Ki-be állás, emelés kerék le-fel az mondjuk plusz 10 perc.
A 30 perc a stab ki-be szerelésre áll. Ki-be állás, emelés kerék le-fel az mondjuk plusz 10 perc.
András bácsi06-03-2011 21:12:14 // 33946
Annál nincs, amit te raktál össze.
A legjobb meg az olyan olcsó stabkar, aminél az imbusz első mozdulatra nem imbusz többé. :)
A legjobb meg az olyan olcsó stabkar, aminél az imbusz első mozdulatra nem imbusz többé. :)
Alfa GT-Csaba06-03-2011 21:11:59 // 33945
Nekem 4órát mondtak rá!Akkor az vicc?
András bácsi06-03-2011 21:09:25 // 33944
Oké, ha tanúk vannak, nem vitázom. De akkor is hihetetlen egyedül beállástól kiállásig.
Csöri06-03-2011 21:07:08 // 33943
Van.
A legnagyobb szopás a stab. karoknál van. Ha azon túl vagy akkor séta galopp.:-)
A legnagyobb szopás a stab. karoknál van. Ha azon túl vagy akkor séta galopp.:-)
András bácsi06-03-2011 21:05:48 // 33942
Na és van ilyen? :)
Piritu - 1.000.00006-03-2011 21:05:20 // 33941
Nekem is lazán megcsináltad egy óra alatt :-)
András bácsi06-03-2011 21:03:44 // 33940
Most a normál esetről beszélek. Az oké, ha van egy x-szer szétszedett, netán normális nyomatékkal és nem levegőkulccsal megtépett csavarok, jó körülmények, stb.
Csöri06-03-2011 21:03:37 // 33939
Meg lehet csinálni 30 perc alatt, ha minden csavar rendben kijön.:-)
Ferke06-03-2011 20:58:59 // 33938
Normális esetben tényleg nem lehet ennyi idő alatt megcsinálni, de 1x láttam már egy olyan cserét, ami ennél jóval kevesebb idő alatt zajlott:))
Dévid06-03-2011 20:58:34 // 33937
Tegnap aláfeküdtem, szerencsére úgy tűnik, csak az egyik fém cső repedt el, a lökhárító alatt, azért csöpög (szó szerint) a kocsi orra. Majd egy autószerelő megoldja, fizetésnap után, addig meg a garázsban jó helye van a kocsinak. Úgyis csak járó motornál ereszt.
András bácsi06-03-2011 20:47:26 // 33936
Hány embernek? ;) Még akkor is elképzelhetetlen, ha semmi sincs összerohadva. Bár azt elfogadom, hogy márkaszervízben nincs alkatrésztakarítás, zsírzás stb.
Szatyi06-03-2011 20:13:43 // 33935
Szia, Az hogy neked nem jelezz ki hibát ./ugy hogy a müszerfalon nem világit állandoan a motorkontrol lámpa/ nem jelenti hogy nincs hiba.Nehéz megmondani látattlanban mi a gond.
Martin06-03-2011 18:32:43 // 33934
Hali.
A mai napon ki lett cserélve az összes gyertya és végig fújtam az elektromos csatikat is.
Most ott tart a dolog, hogy egyáltalán nem akar beindulni a vas.
Olyan mintha nem kapna üzemanyagot. Vagyis teljesen tanácstalan vagyok. Semmi hibaüzenetet nem ír ki a műszerfalon. Nem tudom, hogy lehet-e köze a dologhoz de mikor megállt a kocsi előtte tankoltam pár órája és kb. annyit használtam a kocsit amennyi anyag korábban benne volt.
Tanácstalan vagyok:((
A mai napon ki lett cserélve az összes gyertya és végig fújtam az elektromos csatikat is.
Most ott tart a dolog, hogy egyáltalán nem akar beindulni a vas.
Olyan mintha nem kapna üzemanyagot. Vagyis teljesen tanácstalan vagyok. Semmi hibaüzenetet nem ír ki a műszerfalon. Nem tudom, hogy lehet-e köze a dologhoz de mikor megállt a kocsi előtte tankoltam pár órája és kb. annyit használtam a kocsit amennyi anyag korábban benne volt.
Tanácstalan vagyok:((
Azzurro05-03-2011 23:00:32 // 33933
Sziasztok!
Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
Wickey05-03-2011 18:34:29 // 33932
navárj. Stabszilent csere "kétfajta" van. Az egyik a stabrúdpálcák cseréje, ahhoz nem kell fizikusi diploma. A stabrúdszilentek cseréjéhez már inkább. Az egy bő 3 órás mutatvány ha nincs szopás. Burkolat le, kipufogó le, bölcső, kormánymű satöbbi csavarjai ki, szervócső (a kedvencem!) leakaszt, hátsó motortartó ki, bölcső le, stabrúd valahogy ki, szilent csere, majd ugyanez visszafelé.
kilah05-03-2011 12:53:30 // 33931
Köszi a választ!
Szatyi05-03-2011 12:46:28 // 33930
Le kell engedned a bölcsöt,kipufogó le,stb..másfél órát ad rá a gyár.
LacUS05-03-2011 12:15:32 // 33929
Lentebb írta Wickey, hogy elég nagy szopás. Bölcső le.... a többi már gyerekjáték utána :D
kilah05-03-2011 12:01:41 // 33928
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy alfa 156-nál az első stabilizátor szilent csere mennyire cumi?
Az lenne a kérdésem hogy alfa 156-nál az első stabilizátor szilent csere mennyire cumi?
Wickey05-03-2011 10:58:00 // 33927
"visszaállítani" 13.000-re nem lehet, csak nullázni, vagyis 20.000-re állítani. Azt meg a köv. szervíz idején célszerű.
Gabriella05-03-2011 09:46:37 // 33926
Szervusztok, Üdv.mindenkinek!
Gabriella vagyok és Alfa amore Tag, van egy szépségem, Alfa Romeo 156 M JET Sportvagon.Igaz nem én vezetem, de a párom viseli gondját.
Az autóm amikor a 20km-es kötelező szervíz km számlálója egy ideje szórakozik.
Eddig csak össze-vissza írt ki km számokat, nagyjából a valós értékek közelében, de tegnap viszont lenullázta azt, pedig még kb:13000 km lenne hátra! Az akku nincs lemerülve, mindennap be van indítva, igaz hetente 1-3 naponta járunk vele.
Tanácsot kérek, mi lehet az ok és hogy visszaállítani az értéket?
Egyúttal arra is kérek infót, hogy itt Zalában hol és ki az aki megbízható Alfa szerelő akihez nyugodtan mehetnénk kisebb dolgokkal, mert egy pici faluba költöztünk Nagykanizsa közelébe.Köszönettel,Gabriella
Gabriella vagyok és Alfa amore Tag, van egy szépségem, Alfa Romeo 156 M JET Sportvagon.Igaz nem én vezetem, de a párom viseli gondját.
Az autóm amikor a 20km-es kötelező szervíz km számlálója egy ideje szórakozik.
Eddig csak össze-vissza írt ki km számokat, nagyjából a valós értékek közelében, de tegnap viszont lenullázta azt, pedig még kb:13000 km lenne hátra! Az akku nincs lemerülve, mindennap be van indítva, igaz hetente 1-3 naponta járunk vele.
Tanácsot kérek, mi lehet az ok és hogy visszaállítani az értéket?
Egyúttal arra is kérek infót, hogy itt Zalában hol és ki az aki megbízható Alfa szerelő akihez nyugodtan mehetnénk kisebb dolgokkal, mert egy pici faluba költöztünk Nagykanizsa közelébe.Köszönettel,Gabriella
mreni05-03-2011 09:32:40 // 33925
gyertyákat cseréld ki szerintem;)
mreni05-03-2011 09:32:17 // 33924
Jelöléssel is össze lehet rakni a vezérlést JÓL ,nem minden a sablon...:)
Martin05-03-2011 08:46:37 // 33923
A vezérlés biztos nem lehet gond. 1000 km már mentem vele gond nélkül.
A gyertyás dolog lehet még a hiba a hozzászólások alapján na és az LMM is benne van a pakliba.
A gyertyás dolog lehet még a hiba a hozzászólások alapján na és az LMM is benne van a pakliba.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
595
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?