Forum >> Szerelőműhely
Ferke20-03-2007 11:59:30 // 14837
	Na most utánanéztem. Az a doboz elvileg tök más. Valszeg valami páralecsapó vagy valami ilyesmi. Viszont  a manualban azt írja, hogy a nyomsászabályzó az az injektorfejben van. Ahol bemegy az üzemanyagcső, rögtön van egy membrán, ami a nyomást szabályozza. Viszont a bejövő üzemanyagcsövön tuti 1,6 bar-ral jön a benzin.
Létezik, hogy ennyi a nyomásszabályzó?Ez a kis membrán az injektoron?
	
granturismo20-03-2007 11:34:24 // 14836
	Mi van abban a bűvös dobozban??
	
Ferke20-03-2007 11:32:34 // 14835
	Egyébként úgy állapotra nem vészes a kábelköteg. Most, hogy kimértem, leszedtem a gyári szigeteléseket, és ránézésre elég jó állapotban voltak. Pont ezt az egyet nem néztem át, a nyomásszabályzó és környékét,
	
Liquid20-03-2007 11:15:37 // 14834
	Mondjuk az lehet :)
	
pb_20-03-2007 11:13:31 // 14833
	Öregek, oxidosak a kábelek, repdezett a szigetelés, aztán vagy áthúz, vagy testel, vagy 1xűen csak nincs kontakt.
	
Ferke20-03-2007 11:07:55 // 14832
	Szerelőnél. De egy sima bármilyen nyomásmérő jó hozzá.
	
Ferke20-03-2007 11:06:29 // 14831
	Igen, tudom, csak már nem akartam bonyolítani!:)
	
Ferke20-03-2007 11:05:08 // 14830
	Ok, köszi, akkor leszedem onnan.
	
pb_20-03-2007 11:02:44 // 14829
	Darabolni is lehet ám azt az állományt, igaz úgy több levelet kell küldeni.))
	
swan20-03-2007 10:50:36 // 14828
	Ránéztem! Az! !!!!! Akkor nem is bajlodok vele!
	
Liquid20-03-2007 10:49:29 // 14827
	benya nyomást hogy lehet mérni? Milyen eszköz kell hozzá? vagy szerelőnél mérted?
Kíváncsi vagyok mi az összefüggés az eső és a rángás között :)
	
swan20-03-2007 10:46:14 // 14826
	De lehet a fene se emlékszik már honnan szedtem le! De mindjárt ránézek!
	
Ferke20-03-2007 10:43:39 // 14825
	swan, tééleg, ez nem ugyanaz, mint az unoklub-os manual?
	
Ferke20-03-2007 10:43:12 // 14824
	Most, hogy gt mondja, tényleg nem valószínű, hogy normális az 1.6 bar-os nyomás. Váégülis az pont a duplája a gyári adatnak. Csak én azt gondoltam, hogy az injektorfej úgyis csak annyit enged át, amennyi optimálisan kell. De végülis logikus, hogy az kinyit, és az előírt nyomású üanyag beáramlik. Az is logikus, hogy ezért rángat, mint a hülye.
Csak azt nem tudom, hogy ez összefügghet-e az esővel???:))
	
swan20-03-2007 10:42:27 // 14823
	Tömörítve 9! Asszem én is onna szedtem le annak idején mikor vettük az Uno-t
	
Ferke20-03-2007 10:40:51 // 14822
	Tömörítve 9M? Mer ha nem, akkor ha tömöríted, akkor legalább a felére össze kéne menjen, az meg már jönne mélben.
	
Liquid20-03-2007 10:40:07 // 14821
	az UNO-Club-ról próbáltad letölteni?
Wazze nekem is lehet hogy ilyen gondom lesz, csak nálam még nem mindennapos...
	
swan20-03-2007 10:38:41 // 14820
	Most nézem hogy 9M. Nem megy át!!!!!!!!!!!!
Valami ötlet hova tegyem ki?
	
Ferke20-03-2007 10:29:42 // 14817
	Mekkora? Nagy? Átjön méélben? Zippelve is jó, ha elküldenéd az oldalamon található méélre, nagyon megköszönném!:))
	
Ferke20-03-2007 10:23:09 // 14816
	Azt nagyon megköszönném!!! :)))
	
Ferke20-03-2007 10:20:27 // 14815
	Köszi gt! Megfújom mindjárt a visszamenő csövet. közben van egy nagyon rossz sejtésem. Pont azt megelőzően, amikor először csinálta, felakadtam egy nagyon magas járdán az aljával. Lehet, hogy megsérült valahol a visszamenő cső.
Fogalmam sincs, hol lehet ez a nyomásszabályzó. a motortérben amit látok: üzemanyagcső megy ugye 2db az injektorhoz + megy előre is egy, teljesen előre, a zárhíd alsó részéhez egy fekete dobozhoz, ami kb 20x15x10 cm-es, hosszúkás valami, és elektrmos csati is megy bele. Ebben lehet a szabályzó?
	
swan20-03-2007 10:08:51 // 14814
	Érdekel manual Unohoz? Lehet hogy talélsz benne hasznosat! Mert tok küldeni:-)
	
granturismo20-03-2007 10:00:06 // 14813
	Na akkor az lesz a hiba. A visszafolyó csövet fújd meg szájjal, hogy be tudsz-e fújni a tankba. a szabályzó a motortérben van. A tetejére rá van vezetve a szívócső vákuum. Ha mérsz üzanyomást azt a vákuumcsövet addig le kell húzni. 1.1 barnál nem lehet több semmiképp.
	
Ferke20-03-2007 09:52:54 // 14812
	Dedede! A közp injektor benenő csövénél. Én is marhára sokallom! Ezek szerint a 0.8-1 bar az nem véletenül van így írva? TEhát nem csak kevesebb nem lehet, de több se?
Hogyan ellenőrizzem le a visszafolyó ágat szerinted? A nyomásszabályzó az az üaszivattyúnál lesz valahol gondolom.
	
granturismo20-03-2007 09:49:03 // 14811
	Az olajjáratok tiszták. Sajnos:-( (teljesen átpucolt motor)
Ezen a boxeren a blokköntvényben van az olajnyomás gomba nem a hengerfejben. Van egyébként gyárilag csatlakozás olajnyomásmérő műszernek is, de az is a blokköntvényben nem a hengerfejen.
	
Selmak20-03-2007 09:41:03 // 14810
	Mivel általában a hengerfejben mérik az olajnyomást megpróbálnám az olajjáratokat kipucolni mert lehet hogy nagy beszükültek és oda tényleg alig jut olaj ami hosszú távon az vezérlésnek se tesz jót.
	
granturismo20-03-2007 09:39:42 // 14809
	Hol mérted az 1.6 bart? Csak nem a központi injektor bemenetén? Az sok. Az üzemanyagnyomásszabályzód hibás vagy a visszafolyó ágban dugulás van. Azért torpan, mert sokat kap és azért is fogyaszt sokat.
	
Csöri20-03-2007 09:36:15 // 14808
	Gyújtókábelt kimérted már?
	
Marty20-03-2007 09:35:05 // 14807
	De tudok tel számot!!!!:)
	
Marty20-03-2007 09:34:33 // 14806
	Nem tudok neked segíteni, mert nem értek hozzá.... Én csak hajtom...:)
	
Koviubi20-03-2007 09:33:37 // 14805
	Szevasztok!
Egy toronycsapágy cserét meddig lehet elhúzni?
Fényezésproject előtt állok, de akettő egyszerre nem fér bele az anyagi keretbe..:-(
	
Ferke20-03-2007 09:33:09 // 14804
	Ha már félig nyomom, akkor is ezt csinálja. + a fogyi is szerintem horror, lehet vagy 10 liter.:(
	
Marty20-03-2007 09:32:04 // 14803
	Hát ne nyomj neki padlógázt!:)
	
Ferke20-03-2007 09:30:53 // 14802
	de nem esőben is csinálja, viszont esőben meg mintha 3x annyira csinálná. Most pl reggel amikor álló helyzetben nyomtam egy padlógázt, kb 5-6 mp kellett neki, hogy felpörögjön!!
	
Ferke20-03-2007 09:29:12 // 14801
	a 156C046-os motorkódú, 1108 cm3-es, forgalmi szerint 37KW.
	
granturismo20-03-2007 09:27:18 // 14800
	Hány lóerős?
	
Marty20-03-2007 09:23:02 // 14799
	Szerintem nem szeret esőben menni:))))
	
Ferke20-03-2007 09:22:08 // 14798
	Jah, és a legfurább: először egy külső gőzborotvázás után csinálta, először azt gondoltam, hogy csak véletlen egybeesés, de most meg mernék esküdni, hogy pl. esőben sokkal jobban előjön a tünet. Vagy ha nem, akkor már begolyóztam.:)
	
Ferke20-03-2007 09:19:31 // 14797
	Valaki segítsen ötletekkel lécci, mert a sírba kerget ez a kis fiatuno! 1.1-es bosch központi injektoros (1db befecsivel, monojetronic, vagy mia  fene a neve).
Már 28x szétszedtem, összeraktam, és még mindíg hirtelen nagy gázadásra betorpan, nem pörög fel azonnal, dadog. Ha lassan kezdem nyomni, akkor hibátlan!
Lambdaszonda jó.
Mondták többen az üa. szivattyút. Abban a nyomás jó (0,8-1 bar-nak kell lennie). 1,6-ot mértünk.
Nem értem, mi a fene baja lehet egy ilyen totál 1szerű szerkezetnek...talán az, hogy bosch?:)
	
granturismo20-03-2007 09:00:25 // 14796
	Én szoktam cserélni olajszűrőt olajcserekor természetesen, de itt pár száz km volt a szűrőben, mert frissen összerakott és utána szétszedett motorról van szó.
	
Wickey20-03-2007 08:38:53 // 14795
	képzelj már el egy velejéig retkes szűrőt. A sűrű olajat még átpasszírozta a kopott pumpa, de a híggal már nem boldogult. Amúgy meg olaj és szűrőcsere után (amikor meg is lett pasztázva végre a kiskarter tömítés) megjavult a szitu.
	
Ofi20-03-2007 00:34:29 // 14794
	Ovatosan írj arról az 50-60 000 km-ről, ugyanis nem csak az olajon mullik, hogy egy motorban hány km-t bír ki az olaj, hanem a motoron is. Ha gyárilag azt írják elő, hogy húszezrenként kell példáúl cserélni akkor a legjobb olajjal sem fogsz többet elmenni károsodás nélkül.
	
pb_20-03-2007 00:01:08 // 14793
	Felesleges, ha az ember 2-3 7ente leszedi a kartert, vagy leengedni az olajat, és mondjuk az olajban van 1-2k km, és mellesleg a szűrő amit rákerült vadiúj volt. Sztem felesleges a szűrő scerével kölön bajlódni, 10-12k km után ígyis-úgyis lecseréled az olajat szűrővel 1ütt. 
Ezeken a motorokon nincs olajhűtő, ha melegszik az olaj, akkor 1értelmű hűtési problémák vannak, amik a hűtőkörben keresendők.
	
pb_19-03-2007 23:53:59 // 14792
	A szűrő mindenképp csereérett volt akkor.)) De, hogy ezért ment volna el a nyomás, számomra 1 kicsit rejtélyes a dolog.
	
pb_19-03-2007 23:52:14 // 14791
	Pedig könnyen elképzelhető.
	
Suttogó19-03-2007 18:51:19 // 14790
	Mit hallok? Nem cseréltél szűrőt olajcserénél? Ne légy ilyen hanyag.
A mostani modern olajok (pl.: helix) simán kibírnak 40-50 ezer kilométert, ha a szűrőt cserélnéd mondjuk 5 ezrenként. Ezt nem én mondom hanem egy fizikus-kémikus aki pont motorolajokkal foglalkozik.
Egyébként szerintem nagyon melegszik a motorolajod, és ezért nincs olajnyomásod alapjáraton. Olajhűtő nincs a gépen, mert ha van azt kellene megnézni.
	
Nasty19-03-2007 18:40:09 // 14789
	Oh! Thx a gyors választ!
	
András bácsi19-03-2007 18:38:24 // 14788
	A 147/156/GT futóműve azonos, a 155/145/146 megint azonos. (zömében) ezeknek csereszabatosak a rugói, de 155-é még nem is hasonlít a 156-ra.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?